Přejít k obsahu
Obchodní podmínky
- Základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky (dále jen jako „OP“) v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (tento předpis dále jen jako „občanský zákoník“) podpůrně upravují obsah smluvních vztahů, které společnost Nakladatelství Forum, s.r.o., IČO 271 80 271, sídlem Střelničná 1861/8a, Praha 8 – Kobylisy, PSČ 182 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 102396 (společnost Nakladatelství Forum, s.r.o. dále jen jako „Společnost“) uzavírá v rámci své podnikatelské činnosti se třetími osobami – zákazníky (tyto osoby dále jen jako „Zákazníci“, tyto smluvní vztahy dále jen jako „Smlouvy“).
- Ustanovení čl. I., II., III., a IX. těchto OP („obecná ujednání“) tvoří nedílnou součást každé Smlouvy.
- Ustanovení čl. IV., V., VI., VII. a VIII. těchto OP („zvláštní ujednání“) tvoří nedílnou součást pouze té Smlouvy, jejíž obsah odpovídá příslušnému článku („zvláštnímu ujednání“) těchto OP.
- Sdělení před uzavřením Smlouvy
- Společnost sděluje, že:
- náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v případě internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Zákazníka, Společnost si neúčtuje žádné další poplatky),
- nepožaduje úhradu ceny před poskytnutím plnění (poskytnutím zboží či služby Zákazníkovi), není-li dále v těchto OP uvedeno či ve Smlouvě sjednáno jinak,
- cena je vždy uvedena bez DPH,
- Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložena v elektronickém archivu Společnost. Na žádost a oproti úhradě případných nákladů Společnost poskytne Zákazníkovi kopii Smlouvy/daňového dokladu,
- s případnou stížností se může Zákazník obrátit na Společnost, a to na adrese office@forum-media.cz, příp. orgán dohledu nebo státního dozoru, zejména na:
- živnostenský úřad,
- Českou obchodní inspekci,
- Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Společnost není ve vztahu k Zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Uzavření Smlouvy a její základní obsah
- Veškerá prezentace zboží a služeb Společnosti, zejm. prezentace umístěná na Webu (zboží a/nebo služby nabízené Společností dále jen jako „plnění“) je informativního charakteru a Společnost není povinna uzavřít Smlouvu ohledně daného plnění. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
- Objednávka plnění musí být písemná, objednávat plnění je možno zejména následujícími způsoby (společnost doporučuje provádět objednávky prostřednictvím Webu):
- prostřednictvím Webu,
- prostřednictvím elektronické pošty doručené na adresu office@forum-media.cz, info@forum-media.cz, marie.michvokova@forum-media.cz. Uzavřením objednávky telefonicky potvrzuje zákazník souhlas s obchodními podmínkami.
- telefonicky. Uzavřením objednávky telefonicky potvrzuje zákazník souhlas s obchodními podmínkami.
- Před závazným potvrzením objednávky učiněné prostřednictvím Webu má Zákazník právo zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil.
- Smlouva je uzavřena přijetím objednávky Společností a potvrzením této skutečnosti Zákazníkovi. Uzavření Smlouvy Společnost neprodleně potvrdí Zákazníkovi informativním emailem na Zákazníkem zadaný email.
- Při platbě ceny plnění je Zákazník povinen uvádět variabilní symbol uvedený na daňovém dokladu (faktuře) Společnosti.
- Není-li dále v těchto OP uvedeno či ve Smlouvě sjednáno jinak, je cena za plnění splatná ve lhůtě sedmi (7) kalendářních dnů ode dne vystavení daňového dokladu (faktury) Společnosti.
- V případě prodlení Zákazníka se zaplacením ceny plnění:
- vzniká Zákazníkovi povinnost uhradit Společnosti poplatek z prodlení.
- Společnost není povinna poskytnout plnění či jeho část.
- Do doby poskytnutí plnění Zákazníkovi je Společnost oprávněna od Smlouvy odstoupit. V takovém případě Společnost vrátí Zákazníkovi celou uhrazenou cenu plnění bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet, ze kterého byla platba přijata, případně na žádost Zákazníka na jiný účet jím určený.
- Objednává-li Zákazník poskytnutí služby, k níž sám poskytuje podklady, je povinen zajistit a v plném rozsahu odpovídá za to, že obsah jím poskytnutých podkladů:
- neporušuje právní řád České republiky, dobré mravy, zásady poctivého obchodního styku ani obecně respektovaný etický kodex reklamy,
- neporušuje žádným způsobem práva třetích osob, zejména autorská práva či jiná práva na ochranu duševního vlastnictví a práva na ochranu osobnosti či ochranu dobrého jména,
- nepoškozuje dobré jméno a/nebo oprávněné zájmy Společnosti.
- Společnost si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí souvisejícího plnění, má-li důvodně za to, že výše uvedené požadavky obsah poskytnutých podkladů nesplňuje. V takovém případě Společnost bezodkladně písemně oznámí Zákazníkovi odmítnutí plnění včetně odůvodnění svého postoje a vyzve Zákazníka k nápravě (zejména poskytnutí podkladů, které by nenaplňovaly důvody pro odmítnutí plnění ze strany Společnosti). Neposkytne-li Zákazník Společnosti součinnost k odstranění namítaných vad, není Společnost povinna poskytnout dotčenou část objednaného plnění. Nárok Společnosti na odměnu i za tu část plnění, které z takového důvodu nebylo Zákazníkovi poskytnuto, zůstává nedotčen.
- Smlouva o účasti na vzdělávací akci
- Ustanovení tohoto čl. IV. OP se aplikují pouze na Smlouvy, na jejichž základě Společnost poskytuje Zákazníkovi službu – umožňuje mu účast na vzdělávací akci. Společnost nabízí zejména tyto formáty vzdělávacích akcí:
- školení na míru,
- výše zmíněné dále jen jako „vzdělávací akce“.
- Objednávka musí dostatečně určitě vymezit vzdělávací akci, na níž je objednávána účast.
- Společnost je oprávněna požadovat úhradu ceny předem – využije-li tohoto práva, vystaví daňový doklad (fakturu) bezodkladně po uzavření Smlouvy.
- Zákazník může od Smlouvy odstoupit doručením písemného odstoupení Společnosti. Odstoupí-li Zákazník od Smlouvy ve lhůtě:
- více než sedmi (7) kalendářních dnů před plánovaným datem vzdělávací akce, resp. jeho zahájení, náleží Společnosti odstupné ve výši 50% ceny objednaného plnění,
- méně než sedmi (7) kalendářních dnů před plánovaným datem vzdělávací akce, resp. jeho zahájení, náleží Společnosti odstupné ve výši 100% ceny objednaného plnění, Zákazník je ale oprávněn určit za sebe náhradníka, který bude plnění čerpat namísto něj.
- Odstupné je vždy vypočteno z ceny bez zohlednění jakýchkoliv slev (dojde-li k odstoupení Zákazníka od Smlouvy, nárok na eventuálně poskytnutou slevu od počátku zaniká).
- Společnost si vyhrazuje právo:
- pořádání vzdělávací akce kdykoliv zrušit. V takovém případě Společnost bezodkladně vrátí celou uhrazenou cenu Zákazníkovi,
- specifikace a parametry vzdělávací akce kdykoliv změnit či upravit.
- omezit či zcela vyloučit z účasti na vzdělávací akci Zákazníka, který se bude chovat nevhodným způsobem
- Po absolvování vzdělávací akce bude Zákazníkovi poskytnut certifikát o absolvování, který bude Zákazníkovi zasílán v elektronické podobě na e-mail uvedený v objednávce nebo fyzicky.
- Zákazník je povinen uplatnit jakékoliv vady nejdéle ve lhůtě deseti (10) kalendářních dní ode dne konání vzdělávací akce, jinak jeho práva z těchto vad zanikají. Reklamace vad musí obsahovat popis vytýkaných vad. V případě vad, za které odpovídá Společnost a které Zákazník řádně a včas uplatní, vzniká Zákazníkovi nárok na přiměřenou slevu z ceny plnění.
- Společnost si vyhrazuje právo pořizovat na vzdělávacích akcích ilustrativní fotografie, na kterých mohou být zachyceni Zákazníci, pro své prezentační, propagační a marketingové účely. V případě, že Zákazník s eventuálním pořizováním fotografií nesouhlasí, obrátí se v místě konání vzdělávací akce na zástupce Společnosti, případně prosím uveďte tuto skutečnost ve své objednávce.
- Závěrečná ustanovení
- Otázky výslovně neupravené těmito OP a/nebo Smlouvou se řídí českým právním řádem, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
- Zpracování osobních údajů Společností probíhá v rozsahu nezbytném pro plnění Smlouvy, plnění zákonných povinností Společnosti, ochranu oprávněných zájmů Společnosti a pro využití k marketingovým účelům Společnosti na základě oprávněného zájmu správce. Podrobnosti o zpracování osobních údajů Společností, o jejich ochraně a o právech zákazníků vyplývajících z poskytnutí jejich osobních údajů ke zpracování Společnosti jsou v podrobnostech popsány v Zásadách zpracování osobních údajů, jehož znění je k dispozici zde.
- V případě rozporu Smlouvy a těchto OP má přednost ustanovení obsažené ve Smlouvě.
- V případě rozporu „obecného ustanovení“ těchto OP (čl. I., II., III., a IX. těchto OP) se „zvláštním ustanovení“ těchto OP (čl. IV., V., VI., VII. a VIII.) má přednost ustanovení obsažené ve „zvláštních ustanoveních“.
- Tyto OP jsou platné a účinné od 1.3.2019. Jsou k dispozici v sídle a provozovnách Společnosti nebo elektronicky na www.skoleninaklic.cz.