Máte zájem o školení? Kontaktujte nás
Krizová komunikace
Také stále dokola řešíte problémové chování žáka či učitele? Zažili jste situaci, kdy se rodič ve škole choval nepříjemně a vy jste nevěděli co udělat? Náš praktický výcvik vám poradí, jak řešit krizové situace ve škole s chladnou hlavou.
Obsah lze přizpůsobit vašim potřebám.
Časová dotace školení je 8 vyučovacích hodin (po domluvě lze zkrátit např. na polovinu).
Tento program vzdělávání na míru můžete hradit ze šablon OP JAK.
Školení lze uspořádat i ONLINE.
Orientační obsah školení na míru:
- Nastavení pravidel a podmínek pro úspěšnou komunikaci a spolupráci
- Co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění
- Komplikované postavení učitele – jakých zásad se držet?
- Klientský přístup, který je rodiči stále více vyžadován – jak jej pro školu optimálně nastavit a aktivně řídit?
- Nastavení komunikačních pravidel v rámci učitelského sboru
- Vzájemný respekt, komunikační pravidla a meze
- Postup pedagoga při slovním napadání ze strany žáka
- Jak reagovat v rámci třídního kolektivu, jak s žákem dále pracovat
- Role a úkoly školy, zřizovatele i rodičů – na čem trvat a nepolevovat?
- Jak vymezit kompetence a jak určit optimální nastavení
- Typologie rodičů – jak vytipovat postupy komunikace?
- Odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Odlišnosti ve formách komunikace ze strany školy
- Konfliktní situace a konfliktní rodiče – jak se bránit?
- Předcházení problémům i ochranné systémy školy
- Sebezkušenostní cvičení – kdo je připraven, není překvapen!
- Modelová situace – nácvik řešení
- Agrese a agresivita
- Emoce, které jsou silnější než my
- Emoce versus rozum
- Proč nefunguje zachovat klid, když jsem v panice?
- Obsah lze přizpůsobit vašim potřebám.